Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine za male živali ARO d.o.o.

Spletna trgovina je sestavljena v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

  • ponudnik je ARO d.o.o. Spletna trgovina, Spodnji trg 36 Škofja Loka
  • uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  • spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Piškotki

Naša spletna stran uporablja piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki jih naložimo na vaš računalnik. Tako vas lahko prepoznamo, ko se vrnete na našo stran. Uporabljamo naslednje piškotke:

  • Piškotek 1: Z njim beležimo statistiko obiska in uporabe strani.
  • Piškotek 2: Z njim si zapomnimo vašo prijavo.
  • Piškotek 3: Z njim si beležimo, katera predloga strani je trenutno aktivna.
  • Piškotek 4: Z njim beležimo status prikazovalnika slik na vstopni strani.

Podatkov, zbranih s pomočjo piškotkov, ne bomo posredovali tretjim osebam.

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki si ga izbere sam ter geslo, ki ga prav tako izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne ARO d.o.o. Spletna trgovina (www.aro.si in www.pasja-trgovina.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Veljavnost ponudbe in cene

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Postopek nakupa

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu.

Iskanje po kategorijah in podkategorijah

  1. Korak: Izdelki v spletni trgovini www.aro.si (in www.pasja-trgovina.si) so razvrščeni v kategorije in njim pripadajoče podkategorije. Ko se odločite za eno od kategorij (naprimer – PSI ali MAČKE ali AKVARISTIKA ali ………) v vodoravnem – rdečem meniju prve strani in se z miškinim kurzorjem postavite na izbrano kategorijo (naprimer – PSI).
  2. Korak: Po kliku na določeno kategorijo se avtomatsko prikažejo vse možne podkategorije, poleg tega pa se v vebinskem oknu strani prikažejo vsi podkategorije s skupinami izdelkov v tej podkategoriji in vam omogoča izbiranje med njimi po namenu (hrana, oprema, priboljški itd). Ko izberete eno izmed teh podkategorij (izberete naprimer hrana) in postavite kurzor (dlan z iztegnjenim kazalcem) na izbrano podkategorijo,
  3. Korak: se vam avtomatsko odpre nova podkategorija, ki vam omogočajo izbiranje med različnimi proizvajalci pasje hrane (izberete naprimer hrano Bosch). Ko se s kurzorjem postavite na izbranega proizvajalca,
  4. Korak: se vam odpre nova podkategorija, ki vam omogoča izbiro med vsemi Bosch hranamai, glede na starost, aktivnost in stanje psa (mladič, odrasel, aktiven, star, debel). S pomikom kurzorja na izbrano kategorijo hrane (izberete naprimer hrano za mladiče),
  5. Korak: se vam prikažejo vse Bosch hrane za mladiče (puppy, male do srednje pasme, večje pasme, velike pasme). S klikom na izbrano hrano za mladiče (naprimer večje pasme) se odpre stran na kateri je izdelek s ceno za najmanjše možno pakiranje. Če želite kupiti večje pakiranje pomaknite stran nekoliko navzdol. Prikažejo se vse velikosti pakiranja (naprimer 3, 7,5 in 15 kg), pred katerimi so krogi. S klikom v krog pred hrano, izberete tisto količino hrane, ki jo želite kupiti (naprimer 15 kg). Ob njej je zapisane tudi cena. S pomikom strani še nekoliko navzdol, pridete do podatkov o izbranem izdelku (daljši opis, sestava, sestavine itd).

Iskanje artiklov po kategorijah

Drugi način (podoben postopek) dostopa je preko ARTIKLI PO KATEGORIJAH na levi strani ekrana (na prvi strani). Nadalnji postopek je podoben iskanju po zgoraj opisanem postopku. Iskanje artiklov s klikom na logotip proizvajalca Tretji (krajši – direkten) način dostopa do izbora hrane, pa je s klikom na logotip proizvajalca, vam že poznane hrane (leva stran ekrana – stran pomaknite nekoliko navzdol).

Iskanje po ključni besedi v iskalniku

Še hitrejši način dostopa do želenega izdelka je z uporabo iskalnika, ki se nahaja desno zgoraj. V iskalno polje vpišite ključno besedo (na primer Bosch) in kliknite.

Izbiranje proizvodov v akciji

Če si želite ogledati podatke in kupiti artikle v akcji, je enostaven in najhitrejši postopek, če kliknete na sliko izbranega artikla.

Nakup izdelka

Na strani , kjer lahko izberete velikost pakiranja (kjer je tudi opis izdelka), boste tudi seznanjeni, kako je z zalogo in s tem povezanim časom. Če je izbrani artikel na zalogi, je zraven artikla ikona (napis NA ZALOGI). Če je stanje zaloge označeno z ikono (napisom) TRENUTNO NI NA ZALOGI, vam bo izbrani izdelek dobavljen najpozneje v roku 8 dni. Če pa je zraven izbranega artikla oznaka NI NA ZALOGI, natančnega datuma dobave ne moremo določiti. Takšne izdelke je možno naročiti, a je čas dobave, zaradi naročila pri proizvajalcu 14 do 60 dni.

Pregled košarice

Preden se dokončno odločite za potrditev nakupa, lahko na strani spreminjate količino oz. dodajate ali izbrišete artikle iz košarice . Na tako urejeni košarici, se vam izpiše račun, z vsemi pripadajočimi popusti (morate biti prijavljeni) in morebitni stroški dostave. Ko ste dokončno zadovoljni z izborom, kliknite na gumb NA BLAGAJNO.

Izbor načina plačila

V posebno rubriko vpišite način na kateri želite poravnati stroške za naročene artikle (po povzetju ali po predračunu). V primeru plačila po predračunu, vam v najkrajšem možnem času, na vaš e-naslov pošljemo predračun, z vsemi potrebnimi podatki za realiziranje plačila na naš TRR.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga, podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe.  Potrošniku za odstop ni potrebno navesti razlog.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
ARO d.o.o. se obvezuje, da bo potrošniku  (ki je v predvidenem roku 14 dni, odstopil od pogodbe o nakupu), opravil vračilo že vplačanih sredstev  takoj, ko je to mogoče oz. najpozneje v 30 dni od prejetega sporočila o odstopu.  Če je potrošnik naročeno blago že prejel  in odstopa od pogodbe, ga mora  vrniti na naslov ARO d.o.o. Spodnji trg 36 4220 Škofja Loka, v 30 dneh od poslanega sporočila o odstopu.  Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, če je blago uničeno,  pokvarjeno, izgubljeno, ali če se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil potrošnik za to kriv.
O vračilu blaga nas lahko obvestite na info@aro.si ali preko spletnega obrazca.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti.
Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi v gotovini (po povzetju) ali po predračunu na TRR ponudnika.
O načinu plačila odloči uporabnik.
Uporabnik mora ponudnika obvestiti o odločitvi o načinu plačila. To stori skupaj – istočasno z oddajo naročila, ki ga posreduje ponudniku.

Dobavni rok

3 – 5 delovnih dni, če je izbrani artikel na zalogi, v nasprotnem primeru kupca obvestimo po telefonu ali e-pošti kdaj bo izdelek na voljo.
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.
Če naročilo prispe od ponedeljka do četrtka do 12. ure, se dostava izvrši naslednji dan. Če naročilo prispe v petek do 12:00 ure, se dostava izvrši v ponedeljek.
Če prispe naročilo v soboto ali nedeljo, je dostava izvršena v torek.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu poteka od ponedeljka do petka in je takšna kot je razvidno ob izdelku.
Za dostavo naročil uporabljamo dostavljalce paketne pošte. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Če želite dostavo ob določenem času (dopoldan, popoldan), nam to sporočite v opombah.
V primerih, ko naročnikova stalna prisotnost na naslovu dostave naročenega blaga ni zagotovljena, mora naročnik ponudniku hkrati z naročilom po e-pošti (narocila@aro.si), sporočiti tudi dneve svoje odsotnosti, ko naročenih artiklov ne more prevzeti.
V kolikor se kupec odloči za plačilo po predračunu, se v skladu z dogovorom o dnevu dobave,
ta izvrši po prispetju celotne kupnine iz predračuna, na TRR (transakcijski račun) ponudnika.
Poštnina (stroški dostave):
Poštnino (stroške dostave) za dostavo naročenega blaga, katerega vrednost ne presega 45,oo € neto, plača kupec po veljavnem ceniku za dostavo blaga na dom (v ceno dostave je vračunan DDV).
Če pa vrednost naročenega izdelka ali izdelkov presega vrednost 45,oo € neto, stroške dostave prevzame ARO d.o.o. Spletna trgovina.

Več o dostavi si preberite TUKAJ.

Garancija

Vsi izdelki v naši ponudbi imajo najmanj 1 mesec garancije. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla. Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. člena ZDDV in na podlagi 50. C člena ZDDV ni izkazan. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju ARO d.o.o., Škofja Loka, Spodnji trg 36 4220 Škofja Loka
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Slike izdelkov

Nekatere slike izdelkov so simbolične.

Izjava o uporabi in varovanju osebnih podatkov

Privolitev potrošnika za shranjevanje in uporabo osebnih podatkov: Uporabnik – potrošnik z registracijo – prijavo v spletni trgovini www.aro.si ,  podjetju ARO d.o.o. Spodnji trg 36 Škofja Loka, dovoljuje uvrstiti posredovane podatke  v register kupcev. Uporabnik dovoljuje uporabo osebnih podatkov, izključno le za realizacijo naročil in za informiranje potrošnika, o novostih v zvezi z živalmi.

Izjava ponudnika o uporabi in shranjevanju osebnih podatkov: Podatke potrošnika, ki bodo posredovani podjetju ARO d.o.o. preko spleta www.aro.si, bodo uvrščeni v register registriranih uporabnikov. Podatke zbiramo izključno za uspešno izvajanje naročenih storitev (naročila, faktura, dostava), in obveščanje potrošnika o novostih na naši spletni  trgovini, ki so v zvezi z živalmi. Podatki potrošnikov so namenjeni izključno poslovanju spletne trgovine in jih firma ARO d.o.o., ne bo posredovala tretjim osebam ali jih uporabila v druge namene.

Pridobljene pogodbe o nakupu in potrošnikovi podatki bodo shranjeni v računalniški datoteki, ter v objektu, ki je nadzorovan in v odsotnosti zaposlenih zaklenjen. V računalniške datoteke, kjer so shranjene pogodbe in osebni podatki potrošnikov,  je dostop omogočen le z vpisom pravilnega gesla (mesečno ali po potrebi se menja). Dostop do shranjenih podatkov potrošnikov, je dovoljen izključno le pooblaščenim osebam firme, katerih delovna obveznost je delo na spletni trgovini www.aro.si. Firma ARO d.o.o. se zaveda odgovornosti in obveznosti o varovanju osebnih podatkov potrošnikov. Zaposleni, ki imajo dostop do podatkov potrošnikov, so seznanjeni in se zavedajo tajnosti in pomena varovanja osebnih podatkov.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih podjetje ARO d.o.o. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

X