Dostava naročenih izdelkov

DOSTAVA PO SLOVENIJI

Dostava naročenih izdelkov po Sloveniji poteka preko pogodbenih partnerjev: GLS, Pošta Slovenije, DPD ali drugih dostavljalcev paketnih pošiljk po principu dostave na dom. Možnost je tudi izbrati osebni dvig v eni izmed naših trgovin, pri katerem se ne obračunava stroškov pakiranja.

Prevozne stroške do vrednosti pošiljke 45,00 €, dostavljalcu vedno plača naročnik dostavljenega blaga. Ceniki stroškov pošiljanja se od dostavljalca do dostavljalca spreminjajo, in se prikazujejo ob naročilu artikla pred koncem nakupa. Ob prevzetju paketa ni pri nobenem dostavljalcu potrebno plačati dodatnih stroškov odkupnine.

Prevozne stroške za pošiljke v Slovenijo, katere vrednost naročenega blaga presega vrednost 45,00 €, plača ponudnik (oboje je razvidno iz računa) – se pravi mi, paket pa pošljemo po dostavni službi DPD ali GLS. Na izrecno željo naročnika, se lahko dostava opravi tudi preko Pošte Slovenije – v tem primeru vedno plača stroške dostave (poštnino) naročnik, ne glede na vrednost pošiljke, oziroma po dogovoru.

Artikel, ki ste ga naročili, vam dostavimo v roku 2-5 delovnih dni.

Če artikla nimamo na zalogi, Vas o tem obvestimo po telefonu ali elektronski pošti ter se dogovorimo za dostavo naročenega artikla.

O dnevu in uri oddaje vašega naročila dostavljalcu vas obvestimo na dan oddaje na vaš e-naslov. Skupaj s tem obvestilom vam posredujemo še podatke o pošiljki, ki so pomembni za pravilno vročitev, plačilo ali zavrnitev. Pošiljkam lahko sledite na spletni strani dostavljalca.

 

Dostava z dostavno službo GLS in DPD

Dostava pošiljk se vrši pretežno v dopoldanskem času, zato pri naročilu navedite naslov dostave in telefonsko številko, kjer boste v tem času dosegljivi.V primeru ko Vas ni doma, Vam dostavljalec v nabiralniku pusti listek s telefonsko številko, na kateri lahko naročite ponovno dostavo, ki je lahko tudi na drug naslov v Sloveniji ali (v primeru GLS) v kateri izmed paketnih trgovin. Ponovna dostava je brezplačna. Na Vaš klic bo dostavna služba čakala 4 dni, nato bo paket vrnjen nam.

 

CENIK DPD
(pri nakupu nad 45€ poštnino krijemo mi)
Teža pošiljke Cena z DDV (v evrih)
Do 2kg 3,92
Do 10kg 4,17
Do 20kg 4,39
Do 25kg 4,81
Do 50kg 6,22
CENIK GLS
(pri nakupu nad 45€ poštnino krijemo mi)
Teža pošiljke Cena z DDV (v evrih)
Do 2kg 3,25
Do 5kg 3,56
Do 10kg 3,87
Do 15kg 4,56
Do 20kg 4,78
Do 30kg 5,12
Do 40kg 6,14
Do 50kg 7,70

 

Dostava pošiljk s Pošto Slovenije

Dostava pošiljk se vrši pretežno v dopoldanskem času, razen v primeru, ko izberete dostavo po 16-i uri. Omenjeno storitev spletna trgovina Aro.si dodatno zaračuna po ceniku Pošte Slovenije. Storitve popoldanske dostave ne omogočajo vse pošte v Sloveniji. V primeru, ko Vas ni doma, Vam poštar v nabiralniku pusti listek, s katerim lahko nato sami pošiljko prevzamete na Vaši pošti. Vaša pošiljka Vas bo na pošti čakala 15 dni. Pošta Slovenije pri nas ne zaračuna stroška transakcije pri pošiljkah s plačilom po povzetju!

 

DOSTAVA NA HRVAŠKO

Za dostavo na Hrvaško uporabljamo storitve kurirske službe DPD. Poštnina se obračuna po ceniku dostavne službe DPD. Za dostavo na hrvaške otoke se obračuna dodatek po veljavnem ceniku.  Rok dobave je do 7 delovnih dni od datuma sprejetja Vašega naročila. Po novem je možno tudi plačilo po povzetju.

 

CENIK DPD ZA HRVAŠKO
Teža pošiljke Cena z DDV (v evrih)
Do 2kg 7,99
Do 5kg 8,36
Do 10kg 9,46
Do 15kg 11,77
Do 20kg 14,34
Do 25kg 15,68
Do 31,5kg 17,26

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil DPD ali GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@aro.si ali po telefonu na številko 04 51 20 838. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, DPD ali GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

X